Saturday, April 11, 2009

rebonding, botak, litup



1. image aku berambut panjang ala2 artis rock terkemuka tanahair
2. ayah telah merubah wajah handsome ku ... tapi,
aku rasa aku tetap handsome..
huhu

3. aku tak pedulik, nak kata aku pondan ke, ustazah ke,
or anak dara bertudung lingkup ke....eh! litup daa...
aku punya suka laaaa.......!


kenapa aku telah dibotakkan?
# aku malas buat homework
# aku mengamuk baling telefon rumah and bakul baju sbb aku tak nak pegi sekolah
# aku tak dengar cakap mama dan ayah
# aku suka berangan and tengok TV

aku berjanji akan:
# rajin buat homework untuk UPSR thn depan
# jadi anak yang soleh
# jadi abang contoh pada adik-adik
# tak nak ponteng sekolah lagi

:: boleh cayer ker?? lu pikir la sendiri ::

1 comment:

neniy cayunk said...

kah kah kah...
aku suke gambar ni...
teknik rebonding tu kan memang cute.sb mase tu aku berade di tempat kejadian...
ape kate 10 tahun akan datang ko amik gambo cam ni lagi...