Sunday, April 12, 2009

hati yang jengkel

::::

bila ditegur, tak nak terima. bila dimarah, menangis. bila dipanggil, diam. kenapa? mengada-ngada ke? malas ke? dah tak nak ambik tau lagi? dah pikir nak balik? dah puas? susah sangat ke nak buat? kenapa aku boleh buat, bukan lama sangat pun, setengah jam dah boleh siap semuanya. dari belakang sampai depan. yang nampak dan yang tak nampak. mudah jer aku buat...
tak merungut, aku suka, sbb aku puas hati dengan apa yang buat

letih? penat? yer ker? rasanya tido cukup. tido lena. tak der sapa yang kacau. kalau aku, yer laa... balik keje dah malam, sampai umah layan anak2, lepas tu, kena berjaga 3-4 kali sepanjang aku tido sbb nak kena jaga anak, kena bangun buat susu, bagi susu... sampai anak kenyang.
dia? ada bangun? ada berjaga?


ntah laa.. apa yang aku tau, hari ini hati aku agak jengkel!!!

::::

No comments: