Wednesday, February 18, 2009

:: Pengorbanan ::

Tak semua pengorbaban kita pada orang, orang akan ingat dan menghargai. Kadang2 aku rasa, aku dah terlalu banyak berkorban smpai memakan diri aku sendiri. Kenapa mesti aku yang terpaksa berkorban dan akhirnya aku jugak yg terseksa. Aku diam. Sbb aku malas nak argue, aku malas nak gaduh2, dan aku malas nak pikir. Apa yang aku tau, aku cuba selesaikan masalah sendiri, yang sebenarnya masalah tu patutnya diselesaikan bersama2.... bukan untuk aku seorang. Aku letih... aku letih untuk mengingati kisah silam apatah lagi mengungkitnya kembali. Nanti ada orang yang tak puas hati, ada orang yang tak boleh terima, dan mungkin ada orang yang akan berdendam. Aku malas!
Kadang2 untuk menjadikan impian aku menjadi kenyataan, banyak yang terpaksa aku lepaskan. Walaupun impian tu cuma satu. Entah lah... kata orang, di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. Hehe.. ada kena mengena ke ngn tajuk aku ni??
Tapi... itu lah aku....

1 comment:

neniy cayunk said...

aku tak faham la...asal la kakak aku sorang ni nak emo2 ni.maybe sb nak join ngan group nasyid..
pengorbanan...
jap aku ade lagu ....
berkorban apa saja...
harta atau pun nyawa...
pastu aku tak ingat ape lagi
hihihihih