Thursday, February 5, 2009

Mak warded lagi..

3rd Feb... at 10.30pm mak kol aku and wished me happy birthday.. siap nyanyi kan lagu selamat hari jadik lagi... she sounds happy! Thanks a lot mak. And at about 12.30am acu nonoy called and bgtau derang tengah tunggu ambulan dtg nak bawak mak pg hospital. Again!! She was admitted to hospital muar due to heart problem. 2nd time in 3 months. Dipendekkan cerita, aku tumpang kak cik balik kg sebelah petang (aku amik emergency leave petang). Lebih baik jenguk sekejap dari tak balik lgsung. Hubby pun kebetulan ada nursery visit kat muar, so dia tunggu jer lah kitorang kat muar, nnti balik KL sama2 naik keter kak cik, muat sbb bibik wadah tak ikot sekali. Mak masih di wad biasa sbb ccu ward penuh. Tak perlah, yg penting mak cepat2 sihat. Mak nmpak ok sikit lah compare to yg dia kena warded bulan 12 lepas.

Kami bertolak ke KL jam 930pm lepas makan malam. Rindu aku pada anak2 seharian tak jumpa... alhamdulillah, abt 12.30am aku dh sampai rawang. Bantai tido jer td dlm keter. Kalau aku smpai rawang kul 1230am, maknenya, abg chik drove lebih kurang sejam setengah jer lah kot. Laju gak tuuu!! hehe... sampai umah jer anak2 masing2 dah melepak ketiduran dibuai mimpi nan indah. Lepas mandi aku baring dan cuba lelapkan mata.... tapi asik tringat mak jer kat spital tu... moga mak cepat sembuh dan ceria seperti selalu...

No comments: