Saturday, May 30, 2009

ya ampuuuunnn!!!!! aku terluperr!!

:::

:::
hanis farzana...
dah lah anak mama ni sorang jer pompuan
dah lah anak mama ni kurus kedengking
pahtu, ari tu mama boleh tertinggal dia kat dlm kereta malam2
pahtu, hari2 asik kena buli jer ngn abang2 dia....

and mama pulak -- BOLEH TERRRRRRLUPAAA BIRTHDAY DIA..!!!!!!
ya ampuuunnn!!! kesian nya anak mama nie....

malam tadi... hanis tengah belek2 pamplet toysrus.. dia duduk sebelah aku, aku tgh tgk TV masa tu... dia kata "mama, adik nak yang ni nanti boleh tak?" aku buat dengar tak dengar jer masa tu.. yer lah tgh kusyuk tgk TV... dia sambung lagi, dia kata "tak de sapa pun nak belikan hadiah adik, birthday adik dh lepas..." aku rasa masa tu kepala hotak aku macam kena halilintar petir sabung menyabung! hari ni berapa haribulan?? 29?? ya Allah... dh lama dh rupanya birthday dia... 24hb ari tuu... minggu lepas!!!! uwaaaa!! aku luper, aku betul2 luper! camne aku boleh terluper??

hanis, again... !! am soooooo sorry!!! can't forgive myself for being treated you like this. Mama doesn't mean to forget you. NO! ntah laa.. tak tau nak cakap apa... mama janji nanti mama belikan anak mama birthday present, promised! banyak sangat list to do, list KIV, list itu list ini dlm kepala mama... smpai mama boleh luper birthday anak mama ni... sorry sayang!! mama cakap kat hanis, nnti bulan december mama bawak pegi toysrus, hanis belilah apa yg hanis nak. sekarang ni, mama takder duit lagi... nnti december mama ada duit lebih, mama janji mama belikan. and hanis angguk tanda setuju... malam tu, hanis tidur bersama pamplet toysrus tu di dada nya... sebak tul aku! -- ada air sejuk mengalir di pipiku malam itu ... dlm hati aku berkata --kenapa aku boleh lupa dia??


::

No comments: