Friday, January 23, 2009

jiwa kacau, fikiran melayang...

Anak2 aku tinggalkan kat umah dengan ema. Entah apalah yang derang tengah buat sekarang agaknya? Tengok tv kot, or dah tido. Sbb selalunya kalau hari jumaat ni pukul 9 semua dah melepak. Mungkin sbb penat 5 hari pegi sekolah dari pagi sampai ke petang. Ni first time aku ikut laki aku pegi class insurance dia…. Sbb aku tak larat nak drive pagi tadi. Aku tak confident aku boleh sampai ke office dengan hati yang tengah bercelaru dan jiwa yang kacau. Fikiran aku masih tertumpu pada arwah. Aku masih belum terima kenyataan yg dia dah jadi arwah. Sekelip mata, semuanya hilang.

Ntahlah…. Susah aku nak luahkan dengan kata2. Laki aku suruh aku banyakkan sedekah al-fatihah buat arwah. Am trying hard to forget him… tapi muncul pulak siti dan iman anaqi. Camner siti nak teruskan hidup tanpa suami tersayang? Camne siti nak berhadapan dengan sakit bersalin nnti tanpa suami di sisi?? Camner baby derang yang dalam perut tu nanti nak membesar tanpa kasih sayang seorang ayah? Banyak sgt soalan dalam kepala aku sekarang ni. Aku tak tau nak jawab walau satu pun soalan2 aku tu….

No comments: