Thursday, March 25, 2010

what happen now...



bila dah jauh ngn husband ni kan, badan cepat letih sbb aku kena drive pegi balik keje. kalau nasib baik, tak jam laa.. nasib tak baik, senggugut la tengah jalan. bila dh lebih 5 kali lmbat even seminit pun, awal bulan depannya... hehe.. dapat la 'love letter' dari member sebelah aku selaku cikgu disiplin kedatangan pelajar. hehe... aku pedulik apa! sbb... cikgu disiplin tu pun kdg2 lebih banyak lambat dari aku... so, duk diam2 jer ek!!
.
haa... dh lari tajuk plk. aku skrg kena jadik mama dan ayah kat umah. beras habis aku kena pg beli, barang2 basah dapur habis, aku kena pegi NSK (heret la troli sorang2 ek), susu pampers habis aku kena pg tesco/mydin ngn kedai sinseh (susu murah sket kt kedai sinseh nih), lagi?? hantar anak tuition, lg? mcm2 lagi lah... semua2 aku kena buat sendirian berhad - no accompanying officer and no director - aku lah head of delegation nya! dah tak yah pakai liason officer lagi... dah jauh dah aku nyer LO tu.... cian aku.
.
balik umah mandi2 - solat - makan - tonton tv kejap - layan anak buat homework - dh siap buat homework - layan yg si kecik plak.... yg ni mmg buat aku geram sbb susah beno dia nak tido, boleh berjaga smpai kul 1am pun kdg2. tu pun aku dh matikan diri buat2 tido lah kononnya. kalau tak, mau smpai ke pagi si kecik tu ajak main. mana la tak migrain datang menyerang selalu. hmmm.... nak wat camner...anak2... layaaannn....
.
mata dh menguap, mulot nak terlena.... maknenya? t i d o ..... gud nite semua rakyat jelata beta. beta ingin pergi beradu dahulu.
.

No comments: