Friday, January 22, 2010

yang telah pergi

.
al fatihah buat arwah azhar - genap setahun pemergian beliau. kalau dia ada skrg ni mesti dia sibuk layan anak2 comel dia tu, mesti dia sibuk study and mesti dia sibuk cerita pasal hidup baru dia kat umah baru.... hmmm... yg pegi tetap pegi. Allah lebih sayangkan dia.
.
hari ni jugak - rakyat johor bersedih dengan kemangkatan DYMM Sultan. Sejak aku kecik dan aku sbg rakyat Johor bernaung di bwh pemerintahan Almarhum. Teringat masa sekolah dulu2 tiap kali perhimpunan mesti lagu negeri Johor. Hmmm.... even though aku skrg keje kat KL, tapi aku terasa kehilangan seorang Sultan yg berjiwa rakyat dan aku mcm terasa yg aku rakyat Johor tp mcm dah 'keluar' pulak dr Johor.
.
kepada arwah - moga Allah mencucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yg beriman.
.

No comments: